Nytt forum tråder allierte MotoGP

Deltakere i lagets tur i Festspillene i Hyll Rally (Vennligst svar på spørsmålene) - De allierte MotoGP

Trådverktøy Søk i denne tråden View Single Subject
قديم 02-15-2008, 10:05   #1
بدر باحميدان
Challengers gruppemedlem (Musharrafs forum kjøp og salg)

Bli Dato: januar 2007
Temperamentsfulle
افكر
Takk: 30
Takket 34 ganger på 28 deltakere
افتراضي Deltakere i lagets tur i Festspillene i Hyll Rally (Vennligst svar på spørsmålene)

(Jeg takke alle som deltok på turen og bidro til å heve navnet på teamet's World Festival)
Første spørsmål: Hvordan var turen generelt?

Andre spørsmålet: Hva er den vanskeligste posisjonen over deg?

Tredje spørsmålet: Hva er den vanskeligste situasjonen over laget?

Fjerde Spørsmål: Hva er den morsomste posisjon over et medlem av flyturen?

Femte Spørsmål: Hva var publikum avtale med laget i løpet av turen?

Sjette Spørsmål: Hvordan var i tjeneste hos sikkerhetsorganisasjoner i løpet av turen?

Sjuende Spørsmål: Hva var tingen, som mangler turen (fra ditt synspunkt personlig)?

Åttende spørsmålet: Hvis du har et poeng, enten negative eller positive, kan du nevner så ta nytte av dem i neste fly?

Til slutt (Hamdallah din sikkerhet, og vi håper du fortsetter med oss for å heve lagets navn i alle innleggene til lokale og internasjonale)

Alliert Group Motorsykkel

Jeg har stolt på dem så lenge du
بدر باحميدان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

Siste 5 emner av Badr Bahmidan
Faglig Forum Siste innlegg Svar Visninger Siste innlegg
Spiller "Blackberry" etterforsker anvendelse av Arabia ... Generell diskusjon Black Shadow 1 26 03/07/2010 07:12
Al-Watan News .... lagets tur til Jordan Echo media ZAMEL 4 78 03/05/2010 05:10
Oddity Generell diskusjon Maske av mørke 4 44 02/07/2010 13:45
Viname sove ved siden av sin kone død i fem år Generell diskusjon black-hoho 4 47 02/07/2010 13:25

قديم 02-16-2008, 12:46   #2
ولد مكه غير
Supervisor av motorsykler

الصورة الرمزية ولد مكه غير

Bli Dato: november 2006
Sted: Mekka,
Temperamentsfulle
رايق
Takk: 45
Takket 22 ganger i 23 innlegg

Svar Marowovh bare venter på svarene av unge mennesker

قديم 02-16-2008, 05:27   #3
torpedo
(Edovriv Challengers)

الصورة الرمزية torpedo

Bli Dato: oktober 2006
Stat: ksa-Jeddah
Temperamentsfulle
عدواني
Takk: 120
Takket 359 ganger i 176 innlegg

Quote:
Opprinnelig skrevet av Fighter مشاهدة المشاركة
(Jeg takke alle som deltok på turen og bidro til å heve navnet på teamet's World Festival)

Utmerket

Bike ride og en temperatur på 5 grader vær frøs partene Asaabiena

Stilling Mahd vet om det, men da felt Antzero overraskelse (og vi kommer etter Maoagafna sekunders pause var flyturen kommandant Gold Wing ble den første stasjonen Hnkablha etter 80 km kurset, ble jeg sittende SitePå GPS og Atoklna Gud og jeg er på skjermen på maskinen og alle Maouselna av landsbyen, eller en plante som hadde Kayed ber eiere av bensinstasjoner, 95 selvfølgelig var jeg sikker fra stasjonen som har i maskinenBensin 95 og enhet Vi Beblgne Benkerb fra stasjonen og en annen landsby hvor vi sto og nådde en vei trygghet som Mafany stasjoner etter det og jeg fortalte ham at jeg er sikker på at anlegget etter 15 fordi jeg Ahtit SiteEnheten er vist at etter 15 km og vi gikk og kom til stedet som er angitt i enheten, og gjør ikke noe eksplisitt på den tiden bind for øynene og Atnervzat Ataadinah og enheten ut til å informere meg om at stasjonen og RanaSelv om vi i ørkenen er viktig og 5 km Pant stasjon som jeg lagre i enheten, og er Tcolo og ble presset fra mitt hjerte til sagen stasjonen Iadob glad, men noen mennesker Khaloni dine igjen GudTilgi dem og tilgi meg

Jeg Mansi stilling (Misfer) og alle som kjenner ham i reisen og la fatet skjulte

Utmerket, spesielt på stedet av Camp Universitetet i hagl og det populære markedet og det tredje området, som har glemt hans navn

Sjette Spørsmål: Hvordan var i tjeneste hos sikkerhetsorganisasjoner i løpet av turen?

Suzan hvor vi drar, og vi er på vei til områdene besøke en konvoi av politiet biler mer enn 30 biler, ledet av en politimann Hail Han har vår oppriktige takk

Sjuende Spørsmål: Hva var tingen, som mangler turen (fra ditt synspunkt personlig)?

Noen medlemmer

Åttende spørsmålet: Hvis du har et poeng, enten negative eller positive, kan du nevner så ta nytte av dem i neste fly?

Jeg trenger en forespørsel til alle som var involvert med oss i våre reiser, noen ganger tjenesten er 5 Stjerner som skjedde med oss på en reise Baha, hagl, og noen ganger sov på sykler, slik det skjedde etter at vår inngang til Dubai, og dette er noen gangerOg noen ganger spiser måltider om dagen og et luksuriøst og noen ganger Ntsod biter av kjeks, alt er mulig og naturlig for oss og dette er livet til reisende på sykkelen og motto i reisen mye stridOg uten skuffelse)

Til slutt (Hamdallah din sikkerhet, og vi håper du fortsetter med oss for å heve lagets navn i alle innleggene til lokale og internasjonale)
Gjenkjenner Brother stridende

torpedo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 02-16-2008, 11:49   #4
TAZ
Allierte medlem av gruppen (Mekka)

الصورة الرمزية TAZ

Bli Dato: september 2007
Temperamentsfulle
رايق
Takk: 4294967295
Takket 4294967295 Times i 0 innlegg

Aalmqatl (jeg takke alle som deltok på turen og bidro til å heve navnet på teamet's World Festival)

Utmerket

Vi kommer og Maskin linjen i byen om natten og selvfølgelig, gikk den ene Gud forby den og det revolver Dbabi

Gå videre som ordfører og sa vi går om morgenen, og temperaturen er mindre enn ca fem

Hahahahahahahahaha Gud mange situasjoner, blant annet Jaddaaaaaaaaaaaaaaaa Misfer

Takk Gud det var utmerket og samspillet av offentlig lysere

Jaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en utmerket og liker det du går videre og forklarer ordføreren

Noen av medlemmene

Fra mitt synspunkt er det ingen til å være mulig jeg har glemt FD

Gir deg en wellness broderlig jagerfly

قديم 02-17-2008, 17:10   #5
mazenmecca
UBTKSA - Dragster

الصورة الرمزية mazenmecca

Bli Dato: juli 2007
Stat: Mekka
Temperamentsfulle
افكر
Takk: 605
Takket 139 ganger i 111 innlegg

Først gjerne takke alle som deltok på turen og bidro til å heve navnet på teamet's World Festival)

Spør takk for din interesse og Iabdr og viktig spørsmål du aspire å unngå observasjoner
Studiet av utviklingen av papir-nivå flybilletter

Turen i svært gode

Den mest vanskelig situasjon for meg personlig over hva du står bak, og min kjære bror, Rami, hans stilling ble populær i markedet
Eksplisitt, men det lettet å fullføre og gå ham føle seg lettet nå

Den mest vanskelige situasjonen over laget, og jeg følte den virkelig gjør oss alle, og demonstrerte funksjonene og Jihna
Den som det var svært kaldt vi led under vei tilbake til et punkt der vi nå ser for dei som eksos Idwie hender
Dessverre har vi alle kule.

Morsomste stå over at avhøret spørsmålet man (Gud forby det) og spurte:
Yamazn Allah helt fra Itknselt Dubai tur? Uten å måtte levere uten introduksjon og deretter fortalte meg
ISH tror Ojikm Hail etter at jeg sørge for at Dubai turen Itknselt
Kwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwk Wkwkwkwkwkwkw
Og holdninger Ingen har Ktearerrrrrrrrrrrrrrrp
Khuyekhuyekhuyekhuyekhuyekhuyek Oe

Oppriktig, var det den offentlige reaksjonen i nærvær av teamet er svært merkbar, og så min mening Raaaaaaaaia vellykket tur
Suksessen av laget generelt
((Ikke vanskelig for oss å lykkes, men vanskeligheten er faktisk å opprettholde vår suksess, la oss bevare det brødrene mine))

Oppriktig, Musharraf og slående og Istahluwa takk og takknemlighet, og liker det ordføreren sa (nok i)

Sjuende spørsmålet: Hva er det som manglet turen (fra ditt synspunkt personlig)?

Cat og Gud allerede mangler tilstedeværelse av medlemmene hva han hadde beklaget å supplere sweetness av reisen.

* Negativ:
Det er kjent at vår gruppe reisende og fly noen ganger inkluderer et 5-stjerners service og noen ganger lider to
((Liker du det du som en bror og sa Maytna Torpedo))
Det antas at hver av oss var turen bli akseptert av Bsiiadtha å godta fordeler
I stedet for negativ kritikk og forsøker å lære dem som har mer erfaring enn oss turer som dette.
* Positive:
Min følelse av tilstedeværelse av et sterkt team-medlemmer og deres brødre og ansvar, kjærlighet, og sau som
Bevist ubeskrivelig i den grad at en gjest som var med oss ringte meg i dag og ba meg om å informere ham om alle
Arbeid tur veide så bli med oss selv om det er av folk i byen og kommandoen alene en Medal of Honor
Kommenter utstedelse av gruppemedlemmer og et sertifikat på takknemlighet stolt av.

Takk min bror og min elskede Badr nyttige spørsmål, og Gud vil vi nytte mye denne turen

mazenmecca غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
Medlemmer som har sagt takk for den viktige deltakelse mazenmecca:
Mr.Mazen (02-11-2008)

قديم 06-22-2008, 24:37   #6
coinnetnet
Junior medlem

Bli Dato: juni 2008
Temperamentsfulle
رايق
Takk: 4294967295
Takket 4294967295 ganger i 4294967295 deltakelse
Smile God skriftlig

Holde oppe det gode arbeidet!
coinnetnet غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
Medlemmer som har sagt takk for den viktige deltakelse coinnetnet:
Drdihpomurdehp (06-18-2008)

قديم 06-24-2008, 01:07   #7
DARK HELL
Grunnleggerne av teamet

الصورة الرمزية DARK HELL

Bli Dato: oktober 2006
Stat: HELL
Temperamentsfulle
تعبان
Takk: 173
Takket 97 ganger i 68 innlegg

takk skal du coinnetnet

DARK HELL غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

« Eldste | Neste emne »
Trådverktøy
View Single Subject

Regler for innlegg
Kan ikke Legg til nye emner
Kan ikke Svar på Emne
Kan ikke Legg ved filer
Kan ikke Redigere innleggene dine

BB-kode er Tilgjengelig
Smilefjes Tilgjengelig
[IMG] kode Tilgjengelig
HTML-kode Deaktivert
Tilbakesporinger er Deaktivert
Pingbacks er Deaktivert
Refbacks er Deaktivert

Klokken er 10:05.

vBET 2.3.10 gir automatiske oversettelser
Drevet av vBulletin ® Version 3.8.2, Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Innhold Relevante nettadresser av vBSEO 3.3.0 TranZ Av Almuhajir
Alle meninger og ideer i emner og innlegg ikke gjenspeiler området, men er utsikten spesielt brevet bare.

Alle rettigheter ® Group allierte MotoGP 2006 2010