Først gjerne takke alle som deltok på turen og bidro til å heve navnet på teamet's World Festival)
Spør takk for din interesse og Iabdr og viktig spørsmål du aspire å unngå observasjoner
Studiet av utviklingen av papir-nivå flybilletter
Første spørsmål: Hvordan var turen generelt?
Andre spørsmålet: Hva er den vanskeligste posisjonen over deg?
Den mest vanskelig situasjon for meg personlig over hva du står bak, og min kjære bror, Rami, hans stilling ble populær i markedet
Eksplisitt, men det lettet å fullføre og gå ham føle seg lettet nå
Tredje spørsmålet: Hva er den vanskeligste situasjonen over laget?
Den mest vanskelige situasjonen over laget, og jeg følte den virkelig gjør oss alle, og demonstrerte funksjonene og Jihna
Den som det var svært kaldt vi led under vei tilbake til et punkt der vi nå ser for dei som eksos Idwie hender
Dessverre har vi alle kule.
Fjerde Spørsmål: Hva er den morsomste posisjon over et medlem av flyturen?
Morsomste stå over at avhøret spørsmålet man (Gud forby det) og spurte:
Yamazn Allah helt fra Itknselt Dubai tur? Uten å måtte levere uten introduksjon og deretter fortalte meg
ISH tror Ojikm Hail etter at jeg sørge for at Dubai turen Itknselt
Kwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwk Wkwkwkwkwkwkw
Og holdninger Ingen har Ktearerrrrrrrrrrrrrrrp
Khuyekhuyekhuyekhuyekhuyekhuyek Oe
Femte Spørsmål: Hva var publikum avtale med laget i løpet av turen?
Oppriktig, var det den offentlige reaksjonen i nærvær av teamet er svært merkbar, og så min mening Raaaaaaaaia vellykket tur
Suksessen av laget generelt
((Ikke vanskelig for oss å lykkes, men vanskeligheten er faktisk å opprettholde vår suksess, la oss bevare det brødrene mine))
Sjette Spørsmål: Hvordan var i tjeneste hos sikkerhetsorganisasjoner i løpet av turen?
Oppriktig, Musharraf og slående og Istahluwa takk og takknemlighet, og liker det ordføreren sa (nok i)
Sjuende spørsmålet: Hva er det som manglet turen (fra ditt synspunkt personlig)?
Cat og Gud allerede mangler tilstedeværelse av medlemmene hva han hadde beklaget å supplere sweetness av reisen.
Åttende spørsmålet: Hvis du har et poeng, enten negative eller positive, kan du nevner så ta nytte av dem i neste fly?
* Negativ:
Det er kjent at vår gruppe reisende og fly noen ganger inkluderer et 5-stjerners service og noen ganger lider to
((Liker du det du som en bror og sa Maytna Torpedo))
Det antas at hver av oss var turen bli akseptert av Bsiiadtha å godta fordeler
I stedet for negativ kritikk og forsøker å lære dem som har mer erfaring enn oss turer som dette.
* Positive:
Min følelse av tilstedeværelse av et sterkt team-medlemmer og deres brødre og ansvar, kjærlighet, og sau som
Bevist ubeskrivelig i den grad at en gjest som var med oss ringte meg i dag og ba meg om å informere ham om alle
Arbeid tur veide så bli med oss selv om det er av folk i byen og kommandoen alene en Medal of Honor
Kommenter utstedelse av gruppemedlemmer og et sertifikat på takknemlighet stolt av.
Til slutt (Hamdallah din sikkerhet, og vi håper du fortsetter med oss for å heve lagets navn i alle innleggene til lokale og internasjonale)
Takk min bror og min elskede Badr nyttige spørsmål, og Gud vil vi nytte mye denne turen